Denne artikel er henvendt til dig, som enten ejer eller på anden vis repræsenterer en større eller mindre virksomhed. Såfremt virksomheden råder over et eller flere mødelokale(r), vil det være hensigtsmæssigt at håndtere booking af mødelokaler på en nem og professionel måde.
Spar tid og ressourcer
Der er mulighed for at spare både tid og ressourcer ved at benytte sig af professionel software til interne reservationer. Resource Central er i skrivende stund landets førende ressource booking software til Microsoft Outlook, Office 365 og Exchange. Løsningen er udviklet med ét simpelt, men vigtigt formål – at gøre det nemmere og mere overskueligt at håndtere interne reservationer af lokaler og ressourcer.
Ressource booking software gør det muligt at organisere et komplet møde på ganske få minutter. Det er i den grad med til at forbedre virksomhedens effektivitet, og det er jo ikke en dårlig ting, vel? Medarbejderne får det komplette overblik over ledige mødelokaler, og der er tilmed mulighed for at bruge forskellige søge- og filtreringsmuligheder.
Klikker du på et vilkårligt mødelokale, vil du kunne finde oplysninger om antal siddepladser, billeder, grafiske illustrationer, vejvisning og meget andet. Mødeplanlægning handler ikke blot om, at man skal finde et ledigt mødelokale og booke det. Det er nemlig også ofte muligt at bestille catering og serviceydelser. Alt dette kan gøres via en digital platform.
Hvad koster det?
Prisen på software til booking af mødelokaler vil afhænge af mange forskellige faktorer. Du er derfor nødt til at kontakte en virksomhed, som har specialiseret sig i at forhandle denne type software. Der sker aldrig noget ved at sende en forespørgsel, da du blot vil få tilsendt et uforpligtende tilbud.
Det er typisk også muligt at booke en demo, så det tilbud bør du benytte dig af. Demoen kan give dig et indtryk af, om løsningen kunne være noget for din virksomhed.